četrtek, 21. januar 2016

Iztok Mlakar - Pašjon


Končno sem si ga "privoščil" v živo! Mlakarja namreč! Več kot desetletje trajajočo željo sem si uresničil. Sicer z gledališko predstavo; na koncert pa še grem! Če kdo izve kdaj/kje nastopa naj mi le sporoči!!! ;)

Iztok Mlakar; odličen kantavtor, čeprav se sam raje imenuje kot "pesnik s kontroliranim poreklom", saj mu gre beseda kantavtor na živce. Kot pravi v enem svojih redkih intervjujev "je v kavo treba dati nekaj mleka, da ni popolnoma črna."

Tako dojemam tudi njegove pesmi, oz. predstavo, kjer je v vlogi hudiča odlično predstavil (meni sicer ne tako poznano) svetopisemsko zgodbo s sodobno noto. Ko je okoli nas polno črne kave, mleka nam pa na trenutke primanjkuje, a ob takšni odlični predstavi se vso prisotno mleko speni in ugotoviš, da nastane sladka smetana, ki jo z veseljem oblizneš. In hočeš še! Tudi če je v njej kakšen mikrogram kloramfenikola.
V predstavi so nenehno prisotni odlični Mlakarjevi vložki, ki sem jih vajen že iz njegovih pesmi. Zanimiva se mi je zdela primerjava, da smo ljudje kot "šolni božji", da težko funkcioniramo sami, nas nenehno tolče življenje, a smo kot fino usnje, ki se s časom utrdi v takšnih in drugačnih poteh življenja....

Hud(ivče) ni niti zaključek, kjer pravi, da je še upanje v ljudeh, saj slišal je naš smeh! ;)


Še malo video lušt:



Ni komentarjev: